söndag 26 juli 2009

jag lever..

... det är sant, jag lever faktikst även om bloggen varit heldöd senaste tiden. timmarna vid datorn sommartid för min del är lätträknade. har liksom inte tid!!
5 veckor har nu gått av fredriks och mina 7 veckor tillsammans, skrämmande fort. hittills har vi haft en supersommar, bara gjort vad som fallit oss in och i princip inte varit hemma nåt. västervik har varit ett välbesökt mål, och de är ju inte så konstigt så fantastisk staden är sommartid.
denna vecka står det lite annat på schemat dock, ska till landet på måndag där fredrik ska hjälpa till med utbygnaden som börjar ta form, tis kommer förhoppningsvis bror hit med sin familj ett möte jag längtat och sett fram mot länge, hans lilla dotter är nu 11 mån och jag har aldrig träffat henne. läääängtar så! slutet av veckan bär det av mot tyskland med underbara vänner som vi träffat alldeles för lite på sistone, resans fokus är shopping inför bröllopet. veckan avslutas återigen i västervik :)

gårdagen var vi på 30-års fest hos vänner i bygden, hade en sjukt rolig kväll. helt suverän. tack snälla ni för den!! kunde inte blivit mkt bättre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar