söndag 5 juli 2009

ojoj..

även denna gång var det sjuuukt länge sen jag skrev nåt. sommaren med allt vad den innebär gör att datortiden inte prioriteras alls. detta är inte likt mej, vanligtvis sitter jag vid detta tangentbord åtminstone ett par timmar varje dag.

dagarna flyter på, jag går som på rosa moln hela tiden. jag är med min underbara familj dagarna i enda, solar, badar, springer lite, räknar ner dagar till den stora dagen, påtar i trädgård jaa fördriver dagarna med bara massa skoj. denna vecka har vi knappt varit hemma nåt. sov hemma inatt det var första gången under denna vecka.

har hört att det ska bli ett hujedans regnväder väldigt snart.. rätt skönt att få rensa ur allt det kvalmiga i luften men sen vill vi ha värme och soooool igen. nästa vecka blir det Västervik och Visfestival för hela slanten... räkna med att det blir glest mellan inläggen men tro inte att jag glömt er, jag återkommer alltid :)

2 kommentarer:

  1. Har datorn rasat igen eller varför skriver du inget??!!?? ;) ;) ;)

    //Puss puss

    SvaraRadera
  2. ska bättra mej, för datorn lever och har så gjort en längre tid!!!

    pöss!!!

    SvaraRadera