måndag 3 maj 2010

helgen som var..

...har gått i 180 om inte ännu mer.. herrejisses.. men jag lever o mår bra och njuter av att det är fulla drag i familjen lundbergs liv :) fredagen bestod av föreläsning i motala och kvällen avslutades på willys med en lååång inventering.. mitt i natten när jag kom hem gjorde jag tårtor till bästaste assie.. 04.00 var det dags att knoppa några timmar för att under lördagen återigen infinna mig på willys.. när jag kom hem därifrån var jag lite sliten.. satte mig tillsammans med min man på altanen och småpratade lite, lutade mig tillbaka i stolen och Fredrik frågade så snällt om han skulle hämta en filt åt mej. jag kan lova er att det inte tog många sekunder innan jag sov, efter ca 45 min väckte fredrik mig med att maten var klar, grillat stod på schemat och det gillar vi skarpt, mumma! under denna tid hade min mobil som låg i fickan ringt och jag hade inte hört den alls.. bara det är ett bevis att jag nog allt var lite trötter :)
Fredrik var väldigt social denna kväll och kände för att umgås med någon.. halv åtta slängde jag in en kladdkaka i ugnen och så ringde vi till Ahlströms och åkte dit och fikade lite.. våra barn var från lördag fm till söndag fm på landet hos farmor och farfar så vi tyckte det var fantastiskt att kunna åka bort spontant en lördagkväll vid halv nio.. spontanitet gillar vi!
söndagen gick åt att förbereda, putsa, städa och dona inför visningen på vår bostadsrätt.. det gick galant, och denna dag tackar vi Ahlströms för hjälp med Emil.. han var där och lekte heeeela dagen igår... och han var salig han hade fått köra båt! plutte då! även denna kväll avslutades med god grill i vännernas sällskap!
så då till visningen.. det kom många mer än vi vågat räkna med.. så nu är det bara att hålla tummarna att det var seriösa intressenter som har lust att pocka upp stoooora plånboken och börja buda.. ikväll är det återigen dags för visning, spännande!!!

1 kommentar:

  1. Vi önskar er stor Lycka Till! Kram Lisa, Martin och Tuva.

    SvaraRadera