fredag 14 maj 2010

tummen upp..

idag är besiktningen klar ua.. så underbart! vilken känsla.. trodde inte att jag hade varit så nervös inför den men när den väl var här kändes det som en klump i magen heela tiden... det tog också 1½ timme.. men nuså, fääärdigt! fantastiskt skönt! om några dagar ska kontantinsatsen vara betald också och när den kommer in känns det som att man kan slappna av på riktigt..
till råga på allt så har jag lämnat in min rapport idag.. sista dagen men nu är den inne och jaa den är tom inne några timmar innan deadline, de ni är inte dåligt för att vara mej! måste också passa på att tacka min klasskamrat gullan lite för all hjälp med vår gemensamma uppgift denna vecka, bra jobbat! TACK!

ikväll har vi mkt o fira, och det ska firas med ett glas rött.. ska bara bege mej till willys och tjäna lite pengar i några timmar först ;)

3 kommentarer:

  1. Åh vilken härlig fredag!!! Du är såå effektiv vännen! Ha en fin helg! KRAM

    SvaraRadera
  2. Rött kanske passar sådär till räkor, men lite vitt vin blir det allt ikväll :)

    //The man

    SvaraRadera
  3. ja du har rätt.. vitt blev det, och gott var det! du hade gjort det så mysigt när jag kom hem så. älskar ju dej ;)

    assie.. jaa en sådan härlig dag, de är en av dessa dagar som jag gillar som bäst :)

    SvaraRadera