tisdag 3 augusti 2010

Jag är mer än faster...

... jag är även "fröken mest velig i hela världen".... nu är det tårtbak som återigen står på schemat, denna gång närmare bestämt 7 tårtor som ska göras till min brors bröllop på lördag.. och vad ska jag göra, hur ska det bli? finns så mkt gott men tidigare har han sagt att jag inte ska ha någon marsipan/sugarpaste på och nu!?!? igår fick jag till svar. gör vad du vill.. hmm..tack för den, det finns ju bara sådär miljontals olika tårtor man kan göra med olika fyllningar! nu är jag ju i lilla lilla västervik som inte heller har något utbud att tala om.. inte vad jag vet, nån som vet om det finns nåt där man kan finna lite inspiration?

1 kommentar:

  1. Oj...oj...oj... Du verkar ha fullt upp nu för tiden!!! Inspiration till tårta det kan jag tyvärr inte komma med. Tror nog att du löser det hela galant...Räcker ju att se alla dina tårtor som du har gjort hitills :) Riktigt fina och så tror jag att de är super goa med:)
    Hoppas att du/ni har det bra annars.. Det verkar som om ni har fullt upp med allt...Bröllop och flytt som står på schemat. Men ändå saker att se fram emot...Pirrigt värre :)Ha en underbar dag med allt som kommer gå flytande...Lycka till med tårtorna. Glöm inte lägga ut bilder på dem :) Ha det bra och lycka till med allt.... Kram Gullan

    SvaraRadera