söndag 1 augusti 2010

Faster, de e jag de!

för bara några minuter sedan kom jag hem från en tur fram och tillbaka till Arlanda där jag och mamma hämtade upp min brors blivande fru och mitt brorsbarn, lilla Indra.. hon är så fantastiskt fin den lilla tösen, det går på tok för länge mellan gångerna då jag ser henne.. närmare bestämt var de nu dryga 7 månader sedan.. galet lång tid när man är så liten.. hon är så bedårande den lilla tösabiten.. hade jag vetat hur jag på nåt sätt kan lägga in bilder här på bloggen från iphonen så hade jag bjussat på ett kort.. men ack nej där sviker min tekniska gräns.. kan inte ens blogga ifrån dej? det om nåt skulle jag vilja klara av.. hade jag kunnat det skulle det utan tvekan uppdateras här oftare..

som jag skrev här ovan så är det min brors blivande fru vi hämtat idag, och med blivande menar jag verkligen blivande.. på lördag slår det till.. det blir bröllop! och vad är väl finare än ett bröllop, det är en kärlekens dag..

nu längtar jag till morgondagen då jag med familj åker till vika och återigen får träffa bror, Jennie och Indra.. men alla ni som känner till min släkt så gäller det att ta mer än tio djupa andetag innan man svänger av E22:an :)

1 kommentar:

  1. Tack för idag, det var roligt att ha dig med, det är inte ofta vi två är ute och åker ensamma. Det kanske blir en veckas semester i vår det vore trevligt.

    SvaraRadera