onsdag 29 september 2010

så mycket fint..

jag surfade in på den här sidan nu ikväll, och oj oj oj vad mycket fint! vill köpa massa massa saker.. det är det här typiska fia-ha-begäret som sätter in.. jag valde att sansa mig lite och avvakta med att beställa något (jag är ju faktiskt inte gjord av pengar) duktigt av mej! funderar iaf på att beställa en finfin pippitröja till mej själv, i julklapp kanske???, jag har velat ha just en sådan så länge och nu när jag hittat en vore det väl ändå dumt att inte beställa?!?! (tycker ni jag är bra på att hitta genvägar? svaret är: JA! )

2 kommentarer:

  1. Hej Fia Lotta
    Betäll tröjan, så löser vi det på något sätt.
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. jamen mor min! det var inte det som var poängen i detta inlägg.. men det e klart jag ska ha den :) så som du säger... vi löser det på något vis ;) Tack!

    SvaraRadera