tisdag 21 september 2010

så var det här..

nu var det sådär åter igen tre veckor sedan jag skrev något här.. denna gången har det sina naturliga skäl.. tråkigheter har drabbat familjen och skrivlusten har inte infunnit sig. denna vecka känns det som vi återigen har kommit på benen och styrkan har kommit tillbaka. skönt! jag vill passa på att tacka familj och vänner för ert stöd under denna tid, utan er hade jag/vi fortfarande inte sett ljuset i vardagen..

idag är en dag jag är nära på att testa det omtalade knepet att sätta tändstickor mellan ögonlocken för att klara av studierna, jag är så himmelens trött.. jobbet under valdagen i söndags gör sig fortfarande påmind i min ej utsövda kropp.. och som sagt plugget måste göras så det är bara att ta tag i det hela och åter igen sätta mig vid böckerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar