torsdag 15 april 2010

huset är vårt!!

igår skrev vi kontrakt på huset.. så roligt!!!
det komiska i det hela är att detta är ett hus som vi inte tidigare drömt om.. men detta hus gillade vi starkt ändå.. vi gillar läget,barnen har massa kompisar,lagom stort för oss, samma kostnad som vi har i dagsläget, jaa vi ser många många fördelar med detta hus.. och det bästa av allt är ju faktikst att det snart är vårt.. på måndag ska handpenningen ut och sen är det bara att invänta inflytt i mitten av augusti... spännande!

6 kommentarer:

  1. Fia som ni längtat!! Nu har ni fått ert hus : ) : ) : ) Såå roligt Puss och Kram från mig

    SvaraRadera
  2. Grattis och Lycka till med det nya huset
    Vad roligt att ni äntligen har hittat ett hus,
    nu är det bara jag som är nyfiken och får vänta till augusti för att få se huset
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt! Grattis!! Så spännande! kram Sara

    SvaraRadera
  4. Så kul för er,glöm inte vackra V-vik
    Lycka till o renovera sparsamt

    SvaraRadera
  5. tack ska ni ha!

    å inte glömmer jag viken.. aldrig, denna underbart vackra stad..

    SvaraRadera
  6. Gu' va roligt! Grattis till er!!
    Då har jag nått att se fram emot när jag ska vara mammaledig.. besöka rimforsa ;)

    SvaraRadera