lördag 17 april 2010

morgonstund har grus i ögonen...

klockan börjar närma sig halv åtta, helt ok en lördagmorgon.. smågrabbarna tittar på rorri och jag fixar och donar lite här hemma.. har just rensat ur den fina blomgruppen jag fick i påskas av far, stora delar av den har gjort sitt :(

men jag blir så trött.. hur svårt ska det vara att förstå att man inte kan sitta uppe halva natten bara för att det är helg när man har två små huliganer som ändå vill vakna sin vanliga tid på morgonen..

helgen kommer ägnas åt att röja, städa och slutrenovera det lilla som är kvar här hemma för snart så kommer fotografen/mäklaren hit och det är dags för försäljning..

1 kommentar:

  1. Jag har också placerat Lilla A framför Tv:n perfekt;)
    Vi ska också röja idag, elda gräs och grenar!
    Jippie det är så kul tycker jag, bor en liten pyroman i mig.....
    Ha en bra röjardag!
    Kram Sandra

    SvaraRadera