onsdag 21 juli 2010

nu räknas även jag in...

... i semesterligan! hörni!!! jag har SEMESTER!! tjoho så gött! dessutom i 3 veckor.. denna semester ska invigas med en roadtrip med Linda till Göteborg och Varberg.. vi ska gå på Pink och Takida.. shoppa.. dricka vin.. och sist men definitivt inte minst ska vi ta oss en sväng till Gekås.. aaah.. vilken start!
nästa vecka kommer goda vänner från västkusten till oss.. blir att besöka Kolmården.. och ytterliggare en väldigt stor dag väntar inom den närmsta tiden.. min bror ska gifta sej!!!det blir avslutet på semestern det! underbara underbara sommartid.. nu när jag precis skrev detta slog det mej att jag tycker verkligen att alla årstider är underbara.. jag är evigt tacksam och väldigt glad att vi bor i lilla landet lagom som faktiskt erbjuder 4 årstider!

1 kommentar:

  1. Fia det låter alldeles underbart det du/ni har framför er!!! Njut som bara den och snart vankas det ju fytt också! Vilken sommar : ) Puss och Kram

    SvaraRadera