måndag 19 juli 2010

sommar, sommar, sommar...

sommar betyder som synes betydligt mindre datortid, tro det eller ej men detta gäller även mej som vanligtvis spenderar många timmar framför datorn varje dag vanligtvis..och jag måste säga att det känns underbart!
igår kom vi hem från några härliga dagar i finaste finaste staden som jag nu mer än någonsin saknar något enormt, VÄSTERVIK! någon gång ska jag tillbaka. så är det bara.. så även om det är när jag är pensionär eller om några år.. jag ska någongång i livet åter igen bosätta mej på den mest fantastiska platsen på jorden...
här hemma börjar huset sakta men säkert tömmas, tänk vad man har mkt saker som man inte tänker på annars.. nu töms varenda liten vrå och man hittar hela tiden saker man inte trodde fanns.. spännande det där!
idag har mannen min fixat med trädgården medan jag och smågrabbarna har varit och kalasat, så trevligt det var.. värsta barnkalaset som varade i nästan 4 timmar... och med det tror jag närmare bestämt att barnen mina har fyllt på sitt sockerförråd för de närmaste veckorna.. precis som det ska vara efter ett lyckat barnkalas!
snart väntar ett glas vin med Frede på altanen.. åter igen kan jag inte låta bli att nämna att det är den plats vi kommer sakna mest efter vår efterlängtade flytt.. älskade altan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar