tisdag 20 januari 2009

Allra första inlägget någonsin...

... så vad ska då första inlägget i min blogg handla om? den frågan ställde jag mej ett par gånger innan jag satte mej här... ska det vara glatt, djupt eller ska de ge er läsare en uppåtpuff!?!


helt enkelt spelar det ingen roll... får skriva vad som faller mej in.

fr.o.m. detta inlägg är jag numer a blogger, så läs om du är nyfiken! i o med två barn och heltidsstudier kanske jag inte kommer vara jätte aktiv.. men då o då kommer det dyka upp ett inlägg... de lovar jag!

2 kommentarer:

  1. Men vad spännande! Du med;) Akta dig för man blir fast och till slut tänker man i bloggtankar.. haha

    Kram

    SvaraRadera
  2. godmorgon, nu ska vi om den här gammeltanten
    kommer in. Hoppas det är bättre idag och att
    Emil inte tog någon skada av att vara ute igår.
    vi hörs av på telefon.

    SvaraRadera