onsdag 28 januari 2009

skolan

jaha så den här dagen har vi varit i skolan, känns konstigt en onsdag och packa in sej i bilen o bege sej till motala, de är alltid fredag annars när vi gör denna tripp jag o love...

vad som var mkt skönt med denna dag är att vi fick in ett grupparbete, tänk vad skönt att kunna beta av lite.. en annna sak var att Sandra och Gullan i min klass skrev ett flervalstest idag och de fick G, Grattis till er båda.. nu är väntan på resultatet från tentan för snart två veckor sen enorm, usch tycker det är jobbigt och inte veta hur det har gått, vill lilksom kunna lägga hela den där kursen bakom mej, men men som jag tror så är det max en vecka kvar innan resultatet visar sej... tänk om jag klarade den, då ska jag fira! dock vill jag inte räkna med det då jag ska ha extrem tur om det är så...

vi hade även med oss en liten medlem till i klassen idag, Sandras nytillskott, lille August.. så nu är det två bebisar på högskolan varje fredag.. så mysigt så...



1 kommentar: