tisdag 3 februari 2009

trött

Gha, jag är så trött, önskar jag kunde få sova... när jag vänder huvudet åt höger ser jag dock de största och finaste blå ögon man kan tänka sej, det är Love som är pigg som en mört och sitter i sin babysitter här bredvid mej och gurglar lite...
och nätterna.. Jaa jag är nog ganska bortskämd, Love vaknar en gång och äter i princip sovandes, men sen har vi den stora, hehe Emil kommer in varje natt, visst det tycker jag bara är mysigt, det kan vara så att man önskar han var i sängen redan när jag la mej, MEN.. han har börjat ställa sej vid sängen bredvid mej och säger så sött "maaaammma..." hmm svarar jag sömnigt och det han vill är att ge mej lite leksaker för att han sen ska bli uppburen i sängen, tidigare har han tagit sig upp själv och bara krypit ner under täcket och somnat, dock med en massa leksaker som sällskap..
söndag och mångad spenderade vi, jag och smågrabbarna i Västervik vi sov hos den bästaste måddan (mao min mor o världens bästa mormor) i en säng som är... jaa hur stor är den..hmm.. låt mej gissa 1.05.. jag och Emil delade säng som sällskap hade vi också TRE gosedjur i form av hundar som inte är jätte små på nått sätt, + att Love vaknade och låg hos oss de sista timmarna innan vi gick upp, och inte nog med det, mors hund Flisan tyckte att det såg så mysigt ut så jaa hon hoppade upp hon också.. tss.. de ni! inte att glömma, Emils råtta var ju såklart med också!

finns det hjärterum finns det stjärterum!

1 kommentar:

  1. Oj vad glad jag blir när man får så fina omdömen. Är avundsjuk på er som får ha Emil hos er varje natt, tänk vad skönt det är och vakna på morgonen med en liten mysig kille jämte sig och få en kram o puss innan man går upp.Ta vara på dessa nätter snart är han stor. Men jag ser fram emot torsdag kväll/fredag innan dopet då jag får rå Emil alldeles själv.
    Tur att han ska klippa sig på fredag och ni har lite ont om tid!!!!!!!!!
    Kram på er ala

    SvaraRadera