tisdag 11 augusti 2009

andra dagen

och den har gått nästan lika bra som den första, jag har haft ett litet mer sug efter mackor o.s.v. men inget sådant har kommit i min mun. nu sitter jag här och skriver och var väldigt sugen på något, tog mej då en tredjedels gurka och knaprade på och nu är jag nöjd, tänk så bra. till saken hör också att fredrik (han som sa åt mej att inte äta en bulle när vi var i västervik för några veckor sen för vi ska gå ner i vikt) för andra dagen i rad kommer hem och berättar om hans uteluncher och senare på kvällen gör sådana extremt god doftande varma mackor med en sådan köttfärssås på som bara han kan göra. jag lovar er att det är smarrigt värre, men jag lovar också att jag har hållt mej från frestelsen. phu, har faktiskt även hunnit med en lite löprunda. härligt!

för att kommentera mitt tidigare inlägg så känns allt lite bättre nu ikväll med skolan, jag är ganska sugen på att börja. ska bara lösa Love, var vi ska göra av han :p.. dels har jag föreläsningar varje fredag, dels behöver jag plugga utöver fredagarna och sist men inte minst så har jag 5 veckors VFU i höst och vem tar Love då? pratade med en klasskamrat tidigare idag och hon sitter i samma sits som jag och hon hade löst det med att gå ut på VFU redan nu 1 dag i veckan. smart tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar