måndag 31 augusti 2009

tiden räcker inte till...

att jag inte hinner med bloggen är ett faktum. jag är inne på sidan varje dag, läser andras bloggar och surfar runt där det som för mig är viktigast. men denna blogg håller på o dö ut om jag inte tar tag i det snart, frågan är om jag har några läsare kvar bara :)
sista tiden har varit, kaotisk, hektisk, fantastiskt, förvantansfull och underbart bra.
Förra helgen var vi på Sköna Gröna Grebo, SGG, en liten minifestival i Grebo som styrs av enbart ideela människor. helt fantastiskt mysigt var det. när man kommer dit lägger man vilken penning man vill i en liten bytta som inträde, det hänger färgade lampor i träden, det säljs bullens kokkorv, fölköl, godis, och kaffe. och till råga på allt så är det ju bra musik med. årets klart bästa artist vad Lars Demian - vi var saliga när han gick av scenen. I övrigt var "Aguson & Östra Ågatan band" och "Johan Johansson" två i topp. En riktig skön avslutning på sommaren...

Emil hann också med att ha 3-års kalas för sina kompisar samma helg.. mkt lyckat. tänk vad han har blivit stor vår lilla lilla emil... vart har tiden tagit vägen? han är en riktig liten pojke nu, som pratar, diskuterar, protesterar och spelar allan. tänk vad tiden rusar iväg..


i början av förra veckan var jag i Karlstad för ny kursstart.. jag känner mig faktiskt motiverad till studierna igen, vilket känns väldigt skönt med tanke på all tvivel jag känns i sommar. jag hade två väldigt roliga dagar på Karlstad universitet... roligt att träffa klasskamraterna och fått en uppdatering om vad sommaren erbjudit oss alla..


denna helg har spenderats i Stockholm där jag sprungit tjejmilen.. och träffat Peppe.. jättemysigt. så roligt att få umgås lite med peppe o se hur hennes liv ser ut nu... tjejmilen sprang jag med lisa och vi sprang mer eller mindre hand i hand hela vägen.. en bra löparvän det där :)


ikväll ska Assie o jag börja rida på islandshästar på allvar.. tihi.. ååh vad de ska bli kul.. ser fram emot det så mkt.. hoppas bara det kommer funka med emil.. vi upptäckte nämligen i somras att han hade hästallergi...peppar peppar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar