tisdag 8 december 2009

1:e februari...

...är dagen då Love blir stor på riktigt. han ska skolas in på dagis, tidigare var det bestämt att inskolningen skulle börja 22:e februari men jag har insett att det inte är helt busenkelt att plugga med en 13 månaders hemma, han kräver rätt mkt nu. jag vill inte heller ta studieuppehåll utan försöka köra vidare. ett telefonsamtal bort så vips blev inskolningen tidigarelagd, helt plötsligt greps jag nästan av lite panik..det är snart jul och nyår, sen ska mor min ha barnen i början av januari, och efter det är det bara två veckor kvar, men ni hör ju, två veckor!! nu gäller det att njuta av den tid vi har hemma tillsammans innan allvaret börjar på riktigt, vem vet det är inte säkert att jag någonsin kommer få vara mammaledig under en långperiod :(

1 kommentar: