lördag 12 december 2009

lördag hos esmeraldas

gokväll! här sitter jag nu med vad som känns som grus i ögonen... jag är alltså trött vilket inte är helt ovanligt.
dagens stora happening är att jag varit i kisa på esmeraldas, denna gång utan barn eller iaf med ett sovandes barn. detta resulterade i flera finfina saker.. mitt helt klart bästa köp är två vita lykthus som jag är jättenöjd med. jag hade tänkt att lägga ut en bild här på bloggen men som ni mina trogna läsare vet så går ju inte det, och för er andra... min kamera är trasig! hur som helst så hittade jag den ultimata platsen för husen i vårt hem, det blev sååå mysigt.
jag/vi hade tänkt hinna med mycket på landet denna helg, men tyvärr blev svärmor dålig, ont i huvudet och halsen så hon orkade inte ha oss där.. vi fick helt enkelt en mysig em/kväll hemma hela familjen istället. och allt som ska göra finns ju kvar, bara ta tag i det en annan gång.
nu ska vi faktiskt lägga oss i sängen och se kvällens beckfilm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar