fredag 11 december 2009

fredagsmys

denna fredagkväll är jag ensam hemma med Love, därför får dagens mys gå i en ettårings tecken..
middagen bestod av gröna pannkakor, de är smarrigt det, till efterrätt fick fakitskt Love smaka en snöboll min mor har gjort och den blev vääääldigt uppskattad. denna snöboll är då en sorts julgodis, och jag kan inte mer än instämma med Love att den faktiskt var god. så tack mamma!
nu väntas ett bad i badkaret för oss två, sen är det snart dags för sängen för plutten och jag får lite egentid tills mannen kommer hem. det bästa med hela denna kväll är att det är idolfinal, jag säger bara go calle, go calle. fast förstås tvåan lyckas ju nästan alltid bäst efter avslutad säsong så de kanske vore bra om erik vann. ja hur som helst det visar sig ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar