torsdag 17 december 2009

snö, snö, snö

visst är det väl fantastiskt.. tänka sej att jag faktiskt vågar tro på en vit jul i år, underbart!
idag har det snöat heeela dagen... vi har varit ute och skottat en gång och det är helt täckt igen, det värsta med dagens väder är denna blåst, det blir så ruggigt kallt. sen tänker jag mycket på alla som är ute i trafiken, det händer olyckor överallt och hela tiden, snälla ni kör försiktigt!
nu ser jag också att fågelmaten är helt slut utanför fönstret, de stackars liven vill ju förstås ha lite mat att livnära sig på, jag får helt enkelt springa ut till förrådet i snöstormen och hämta solrosfröna.

senare i em ska jag till tandläkaren och ta bort mina stygn.. som jag längtat efter denna dag, äntligen är den kommen! jag måste också erkänna att jag är lite skraj, det gör väl säkert inte ont men bara tanken på tandläkaren gör att jag känner obehag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar