måndag 11 januari 2010

ojoj

här har det inte hänt mycket, jag har tagit ett ganska långt juluppehåll kan man säga! skam den som ger sig, jag fortsätter med bloggandet igen :)
vad har egentligen hänt under denna tid? vi har firat en trivsam jul med släkt och vänner. det har varit en sådär alldeles lagom bra jul, barn som är rädda för tomten, god mat, trevligt sällskap och fina julklappar med julklappslek.
2009 har blivit 2010, den aftonen firades ute på landet i goda vänners sällskap, en riktigt bra nyårsafton måste jag säga. så god fortsättning på er alla läsare..
både min mor och min far har fyllt år, GRATTIS till er!
de jag har mest färskt i minnet är förra veckans karlstadsresa, det var återigen dags att bege sig till Karlstad universitet, denna gång med stora miljöproblematiserade postrar... suck vilket trisst jobb det har varit och få till dessa, men nu är det redovisat och klart. den känslan är alltid härlig när man bara kan beta av sak för sak. men alltid kommer det något nytt, om två veckor ska vi skrivit en uppsats och jag vet inte vad jag ska skriva om, detta grämer mig nåt så in i den, snart sliter jag allt hår av huvudet.. GHAAA!! kanske jag kommer på det ikväll när Assie och jag ska boxas.. jag kanske slår av mig alla andra tankar och plopp så bara dyker det upp, det är min förhoppning med kvällens träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar