tisdag 12 januari 2010

tisdag

idag har jag och love varit hos assie o occe och ätit lunch och myst lite, så trevligt så :)

det var även dags för spruta nummer två mot svininfluensan.. love var cool och emil gallskrek och jag, pedagogisk som jag är, tjöt! men, nu är det iaf gjort.. hemma väntade ett paket till emil - när paketet väl kom i hans händer var allt vad spruta heter glömt. han fick ett "emil i lundeberga" ( som han själv uttrycker det) pussel och vad han har pusslat om och om och om igen...

nu är det snart dags att lägga de små förmågorna i vår familj, de är rödmosiga och trötta. när de väl intagit nattens sömn ska jag baka rågbullar, upptäckte nyss att vårt bröd tydligen är slut!

1 kommentar:

  1. Vilka duktiga barn ni har och du är en mycket tapper moder! Lycka till med brödet ha i två ägg så blir de lite luftigare och saftigare : ) Massor av kramar från mig

    SvaraRadera