onsdag 13 januari 2010

sprutan

emil har feber idag så vi är hemma och slöjdar istället.. jag skulle tro att febern är en biverkning efter gårdagens spruta. han verkar utan att överdriva väldigt pigg just nu... kör med en hel bilparad i soffan. tidigare pratade han med morfar i telefonen och han skrattade så han höll på att kikna. mysigt!

på tal om denna spruta, jag har varit så jättevelig om jag ska ta den eller ej, och nu, nu har jag istället panik över den. jag behöver den nuuuu!! rent egoistiskt vill jag fortfarande inte ta den men om jag ska tänka på min omgivning så bör jag ta den. det finns människor i min närhet som betyder mycket, några av dessa människor får jag inte ens träffa om inte sprutan är tagen. nästa tisdag är det öppen mottagning för sprutan i kisa, I´ll be there!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar