onsdag 29 april 2009

grattis vänner!


idag fyller min allra finaste o bästaste assie år. nu var det alldeles för länge sen vi sågs och snacka en massa strunt över en kanna kaffe. nu när både min VFU och mina innedagar i Karlstad är avklarade så får vi se till att det blir skärpning på detta. imorgon ses vi och det ska bli kul att äntligen träffas och ventilera om allt vad livet innehåller. så vad jag vill få sagt med detta inlägg är GRATTIS GRATTIS GRATTIS!! hoppas du haft en fin dag.
Assie på hennes möhippa!


Vill även passa på att ropa ut mitt GRATTIS till Sandra som även hon fyller år idag. tillsammans med denna gratulation skickar jag med så många styrkekramar du bara orkar ta emot. tyvärr hade jag inget kort på dej i denna dator :(

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket! Jag hade en så underbar dag! Ska bli sååå kul att ses ikväll, min älskade vän! Men Vilken glad skit på bilden : ) lyckligast i världen...tsss

    SvaraRadera
  2. Tack vad go du e!
    Så omtänksam och rar!
    Måste säga att de som är födda 29 April är något alldeles extra snygga;)

    SvaraRadera