tisdag 21 april 2009

Huset med stort H

idag som alla andra dagar kollade jag in hemnet och där var det, huset som föll mej i smaken. jag gillar det verkligen! dock ligger huset inte i Rimforsa där vi idag bor, utan det ligger ju i sköna Västervik. läget är kanon, nära till city, nära till skola och jaa de är bara bra. jag har två drömmar när det gäller hus, antingen som det här, eller ett rött hus med vita knutar och utsikt över ett gärde/åker och gärna med sjöutsikt. så detta är ett av mina drömmars hus! hmm vad säger du Fredrik? (tss, vet att du läser här ibland trots att du säger att du inte alltid gör det ;))
om ni är nyfikna så ta en titt här. visst är det väl fint?

6 kommentarer:

  1. Men herregud! Det där huset skulle jag kunna flytta till V-vik för. Såå fint!

    Men du, nu är jag laddad till tänderna inför Ullared och har börjat skissa på en shoppinglista idag:)

    SvaraRadera
  2. men visst serrö, de är ju såå fint!

    ja ullared de drömmar jag om jämt, dag som natt :) lista har jag däremot inte påbörjat, vet inte heller om de blir nån men handla det ska jag ;)

    SvaraRadera
  3. Huset var verkligen helt underbart! Synd att det inte finns några sådana hus i Rimforsa.

    SvaraRadera
  4. Skit i Rimforsa och kom till oss i sköna Västerviken! =)

    SvaraRadera
  5. till den anonyma, jaa hade jag gjort om jag fått med mej min hälft. men vem är denna anonyma person?

    SvaraRadera
  6. Det är Cecilia..igen! =) Hur kan han motstå denna sköna stad? Jag är själv riktigt sugen på huset! Så snyggt! Men har inte pengar nog..tyvärr! Ha det bra!

    SvaraRadera