måndag 13 april 2009

nya tag

så var påsken förbi, den har innehållt mkt trevligt sällskap, väldig massa mat, godis och annat gott som hör påsken till. och som även hör till i slutet på en långhelg så börjar ångesten träda i kraft, tillbaka till verkligheten. det där lät visst värre än det faktikst är, jag tycker juu egentligen bara at det är skönt att komma in i vardagen igen. dock kommer den här vardagen innehålla mer än den tidigare gjort, den kommer innehålla betydligt mkt mer motion. nu bir det andra bullar av.. så snart jag känner mej manad så ska jag genomgå en veckas juicediet, en vecka ska det ta att ge kroppen en avgiftning från toxiner... en veckas pinande och lidande med dåligt humör, för det är det resultatet brukar bli med en fia med för lite mat..
så nu.. dags för långpromenad! hej!

1 kommentar:

  1. Ja jag måste bara säga lycka till med dieten. Men det är ju skönt att jag slipper dina humörsvängningar under juicedieten :) (Stackars Fredda)Sålycka till. Kram Gullan

    SvaraRadera