måndag 18 maj 2009

fartfylld dag



idag hade vi finbesök från willys :) stressen med sina två barn var här, mkt trevligt trots lite osämja mellan barnen och en blödande mun ;) de måste göras om snart! om inte annat så är jag väldigt pepp på willys sommarfest som stressen nu har lovat o dra med mej på, hmm vi får väl se jag är ju faktikst inte en "äkta willysare"....
em spenderade jag o grabbarna ute, pysslade lite i trädgården. emil vattnade trädgårdslandet och sandlådan iklädd sina regnkläder samtidigt som himlen bjöd på några droppar. avslutade utevistelsen med ett besök i lekparken med några granntjejer, det ska börjas i tid emil o love o 3 tjejer i parken ;)
fortsatte vår dag med ett mål spagetti o falukorv för att sen åka lite buss inne i vardagsrummet. trötta somnade barnen runt 19 och jag begav mej ut på en långpromenad med underbaraste assie. som ett avslut på kvällen såg jag ett program av spårlöst och även under denna del grät jag, kan inte motstå känslorna som kommer när jag ser detta program. och nu, natti natti!










2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder på era fina grabbar!!! Oh jag saknar dom!

    SvaraRadera
  2. Tänk att man kommer till jobbet, går in på bloggen och upptäcker dessa små gossar.
    Vilken lycka, då blir man på gott humör..
    tack och kram från Farmor

    SvaraRadera