onsdag 20 maj 2009

långhelg

för några timmar sedan skickade vi i min klassin, sista skriftliga grupparbetet för denna termin, tänka sig så skönt!! snacka om att jag ska njuta av helgen, sen blir det tentaplugg inför den 3:e juni. då slutar även skolan och för att fira den lite grann ska jag nog försöka styla upp min blogg lite, innan skolan är slut känner jag att jag inte riktigt har tiden till det.

imorgon ska vi på barnens dag i rimforsa på östgöta gården, det låter verkligen superkul. massa roligt för barnen, hoppborg, fiskedamm, pyssel, mumsmumskatapult och såklart korvgrillning och ansiktsmålning. ska försöka ta lite bilder o bidra med ett inlägg därifrån.

nu ska jag o love iaf bege oss ut i skogarna till landet, vi tar en promenad och hoppas på att vi hinner fram mellan regnskurarna. där ska det firas ikväll, min kära frede fyller år på fredag och det firas ikväll. Hurra lite i förskott till min älskade!

njut nu av helgen mina vänner för det tänker jag göra. tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar