tisdag 15 juni 2010

de bara bubblar...

jaa så är det, det bara bubblar ramsor o rabbel från barnens munnar. denna morgon har emil spenderat vid köksbordet målandes, skrivandes och klippandes, just för stunden lägger han pussel. just ja, de måste jag ju berätta med Emil kan numer skriva sitt namn.. de e så jag blir tårögd och funderar på var all tid har tagit vägen, han som är så liten är helt plötsligt så stor.

det jag egentligen skulle berätta som fick mej att skratta med hela kroppen var tidigare idag när Emil målade en "gubbe" på sitt papper så sa jag till honom att: Ska inte gubben ha nåt hår? Till svar fick jag: Nae, de e ju farfar! så ritade han dit några hårstrån :)
(Jag bjuder på denna med glimten i ögat ;))


bjussar även på en bild på min pajaskille som blivit så stor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar