onsdag 23 juni 2010

Soliga onsdag..

vilket väder vi har fått, det är nu det är sommar på riktigt.. vilket jag också tycker att det borde vara i slutet av juni. jag och Emil har precis avnjutit lite jordgubbar på en filt i gräset i solen medans Love sov. stackarn som fick vara utan!

tidigare på fm idag har nya ägarna varit här och mätt lite, jag fick också av tillåtelse för de nya ägarna att gräva upp min klematis och flytta med mej, det är nog den ända riktiga växten jag gärna vill ta med mej, resten finns ju att få tag på på annat håll ändå :) så då mamma funderar jag på om man överhuvudtaget kan flytta med den i augusti och om den överlever en flytt?

nu har jag en liten tjatnisse här bredvid mej som mer än gärna vill spela lite spel på datorn, så det är väl bara för mej att ge mej här.. snart blir det dagislämning och stägning på willys, jag vet minst sagt vad jag gör om kvällarna.. inte är det familjetid iaf!

1 kommentar:

  1. enl min blomexpert hemma säger han allt går att flytta om det har blommat färdigt.

    SvaraRadera