tisdag 1 juni 2010

i vanlig ordnig faller motivationen..

titt som tätt.. inser att det är över 2 veckor sedan jag bloggade.. sjukt dåligt! undrar om jag har några läsare kvar?
ska jag skylla på nåt så började min bloggfrånvaro då jag fick lämna ifrån mej datorn för lite uppdateringar och dyl. datorn var då borta i tre - fyra dagar, tänkte då att jag faktiskt kunde blogga från min iphone som jag införskaffat mej, men märkligt nog så lyckas jag inte :(

vad har hänt under denna tid då? phu, jo de är mkt.. har haft fullt upp i vanlig ordning, men i det stora hela så har min man fyllt år, vi har varit på bröllop, slutspurten i skolan för denna termin har satt fart, jag har klippt av mej massa hår, partat loss i Vimmerby.. m.m., m.m.

idag är tredje kvällen jag är ensam hemma med grabbarna, Fredrik är i Skottland, äntligen är denna tid kommen för han, som han längtat!!! de gånger vi pratats vid låter det som de har det fantastiskt bra! är glad för hans skull.. längtar efter min man gör jag såklart!

1 kommentar:

  1. Roligt att se ett inlägg ifrån dig!
    Ja man inser verkligen hur mycket man
    tycker om varandra när man är i från varandra
    ett par dagar:)

    Ha det gott!

    SvaraRadera