fredag 11 juni 2010

grabbarna grus..

..igår som sagt var vi och friserade grabbarna... de blev så fina så.. och i deras eget tycke supergösa coola.. vi lunchade i stan, sen blev de lek, stoj och stim här hemma några timmar innan de gav upp för kvällen.

kvällen förresten, den tillbringade jag en snabbis i Kisa på vv... jag har haft en superdålig period vad de gäller motivation till både kondition och matintag, men känner att jag börjar komma på banan igen.. jag hade gått ner!!! nu att det bara var 1 hg så var det ändå ner.. de gjorde att jag känner mig inspirerad! jag är återigen laddad och nu jäklar ska de sista kilona bort, det får ta den tid de tar men bort ska dem!
bjussar på några bilder från gårdagen på grabbarna grus....



1 kommentar:

  1. Tuffa o fina grabbar med lite färg i håret.
    Ser att Love har tagit på sig sina stövlar själv, att alla barn tar på sig sina skor på fel fot.
    Kramar

    SvaraRadera