torsdag 24 juni 2010

dubbelfredag...

... igårkväll när vi skulle gå o lägga oss förklarade min man så snällt för ´mej att "imrgon är det ju dubbelfredag, eftersom de är sista jobbdagen denna vecka men bara torsdag så är det ju det: dubbelfredag idag"... hehe.. kan det tyckas att vår konversatinsnivå är låg? tss..

ikväll kommer finaste assie med man hit, det ska bli såå mysigt.. jag kan inte minnas när vi senast umgicks alla fyra, känns som evigheters evigheter sen! det ska bli så mysigt trots att jag kommer hem sent så kommer jag ju hem till tre av de bästa (och barnen såklart, så fem av de bästa står bättre på plats) då ska det här bakas tårtor och drickas vin och kaffe.. skulle tro att det bli assie o jag med kökshäng mot grabbarna i tvsoffan och fotboll/whisky häng..
och tänka sig imorgon är det redan midsommarafton, galet vad tiden går fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar