fredag 12 juni 2009

klart

Jaaa, äntligen har jag hittat den. klänningen är beställd, vilken känsla :) nu är det verkligen nära, det är snart dags att ta på sig den vita skruden och se min älskade i ögonen för att uttrycka det JA som bekräftar min kärlek ännu mer.
vid min sida idag har jag haft mina fantastiska tärnor, även de har hittat klänningar som var såå fina. vilket järngäng vi kommer vara den stora dagen :)
längtar!!!!

nu är det nästa sak på planeringslistan och det är vigselringar, Oj vad det är svårt det finns en djungel av dem. spana, fundera och testa sig fram är vad som gäller nu. önskar oss själva ett lycka till :)

1 kommentar:

  1. Tack för en mysig dag på stan och tack för lunchen!!! Du kommer vara såå såå vacker Fia er bröllopsdag, ögonen tårar sig på mig! Oh vad jag längtar med er! Många kramar Assie

    SvaraRadera