torsdag 4 juni 2009

tenta o sommarlov

igår skrev jag den sista tentan för denna termin, dock är jag inte så säker på att det var sista tentan i kursen då jag misstänker att det kan bli en omtenta av det. tyvärr! men men så kan det bli, nån gång ska ju vara den första även för det. efter tentan tog jag o några klasskamrater lite shopping i Motala för att avsluta lunchen på hamnkrogen. lite trisst med lunchen var att min mat verkligen inte var god nånstans.. :(
fortsatte dagen i lkpg där jag stannade till på Esca och träffade en himmelens massa folk från mitt tidigare jobb. kul!! hämtade upp Marie och vi tog oss tid att diskutera brudbukett över en kopp kaffe på café Gyllen. tänk vad min bukett kommer bli fin!
väl hemma igen tog jag mej en löparrunda i spåret o blev sjukt överraskad när jag kom hem. Assie, Oscar och Fredrik hade kokat ihop en middag utan min vetskap för att fira mej och min skolgång. Åhh, underbara människor!
Assie du ska ha ett STORT STORT TACK för hjälpen hela dagen med Love, utan dej hade jag inte kunnat göra nåt av det! så tack ;)

nu förstår ni alla läsare har jag sommarlov.. jag ska BARA vara mamma. helt fantastiskt! dock kan man undra var sommaren är, nån som vet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar