lördag 20 juni 2009

party party

dagen efter midsommarafton, ja mao kan man ju säga midsommardagen. lite segt är det här, dock intogs det inte specielt mkt alkohol för min del igår. trevligt var det, god mat, bra vänner, blomster, en å annan regnskur och kvällen avslutades med sällskapsspel. en helt perfekt midsommarafton! däremot har jag har inte sett en enda midsommarstång!!!! nu går vi mot mörkare tider vilket i säg känns rätt sorgligt, vill ha sommar o sol läääänge till. med meningen jag nyss skrev blev detta ett inlägg med hög vuxenpoäng. ikväll vankas det fest i vänners lag, bär av till Örsåsa loge. premiär! Haha, det är så jag blir fnittrig bara på tanken, jag på Örsåsa. Haha!
trubadur i logen denna kväll är No more angel (NMA) som även ska spela på vår stora dag den 12:e sep. hojt!

1 kommentar:

  1. Hej!!
    Wow, åker ni ända från Rimforsa till Örsåsa, det var som tusan!! hehe.... Har inte varit där på många år, kanske skulle ta en sväng om där snart =)
    Hoppas ni hade kul!!
    Kram Jessica (Ullared)

    SvaraRadera