onsdag 10 juni 2009

lidingöloppet

tjoho, nu är det gjort min morot är satt. lidingöloppets tjejlopp blir det. den 27 sep, 2 veckor efter bröllopet blir det av, jag ska springa 1 mil i terräng. jiha.. ser fram emot det redan nu. betalning och allt är klart :) var ute och sprang med ett sällskap igår där alla ska springa, valde därför att hänga på dem. tänk vad bra det är med lite pepping :) nu ska det tränas!

i övrigt idag regnar det... regn regn o så lite mer regn. sitter o skriver nu medan emil sover i vagnen på altanen och vi väntar på min far som ska komma hit och sova här inatt. mkt trevligt.
har varit i församlingsgården på rimforsa barnomsorgs skolavslutning, blödig som jag är så fälde jag en å annan tår när alla barn tog ton till Idas sommarvisa. det är väl fantastiskt härligt med den falska ihärda barnsång som kan skapas i en kör.

1 kommentar:

  1. Lycka till med både bröllop och lidingölopp! =)
    Ha en jättetrevlig sommar och hälsa Freddan!

    kram Jonathan

    SvaraRadera