fredag 13 november 2009

1 ÅR

Hua vad tiden går fort.. idag fyller lilla Love 1 år, GRATTIS!
jag kan inte förstå vart detta år har tagit vägen.. ett helt fantastiskt år. från den dagen Love kom till oss har det känts som han alltid varit hos oss, kan inte minnas hur det var innan.
Love är en sådan livsglad liten kille, med väldigt mycket humör och nyfikenhet, han bjuder näst intill alltid på ett leende. Han är helt fantastisk vår lilla son! Så enkel, ett litet energiknippe!
blödig som jag är står jag här och gråter nu.. känslorna sprudlar... vad har hänt under detta år? jo vi har fått lära känna en så underbar individ som Love, Grattis på din dag lilla Love!


4 kommentarer:

  1. GRATTIS PUSSAR OCH KRAMAR FRÅN ASSIE OCH OSCAR

    SvaraRadera
  2. Fler tårar kommer här....Love är liksom mitt lilla facit. Det är dig Fia jag har frågat om allt, då Love är två månader äldre än lilla A. Jag har följt denna lilla kille sen han var ngr veckor i mammas mage. Söta, goa, rara lilla Love. Grattis på din dag.

    SvaraRadera
  3. vännen så fint skrivet.. jag tror snart itne det finns fler tårar att fälla denna dag!

    SvaraRadera