torsdag 19 november 2009

BF

idag har jag och smågrabbarna varit i viken hela dagen, träffat far och farmor, ätit strömming, fikat och shoppat. avslutade dagen med att lämna av grabbarna hos mor där de ska vara ända till måndag, förstår ni?!? ända till måndag! vilken lyx att vara barnlediga så länge, dock känns det som varenda liten sekund är uppbokad men det är ju bara med massa roliga saker. imorgon vankas det jobb för oss båda, jag ska få komma till fritids och träffa alla barnen som jag nu inte sett på en vecka, och jag saknar dem. ska bli mysigt. kvällen kommer spenderas med bästaste assie, det var alldeles för länge sen, det ser jag fram emot.
och nu resten av kvällen ska jag styra lite här hemma i väntan på att tvätten ska bli klar, sen är det dags att krama kudden och se fram mot en natt med förhoppningsvis massa sömn utan avbrott.
barnen är fantastiska men oj så skönt det är att ha lite BarnFritt då och då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar