tisdag 24 november 2009

helgen som var

hela familjen är åter samlad i vårt lilla kryp in i rimforsa, jättehärlig känsla.
vi har haft oss en fantastiskt bra helg måste jag säga, trevligt sällskap, mkt party och tid för att göra vad vi själva vill. en alldeles lagom egotrippad helg, underbart!
jag åkte ner till västervik till min älskade mor i söndags, träfffade två små glin som blev helt till sig av lycka, åt mammas mat, myste och somnade väldigt tidigt i sofffan. gårdagen spenderade jag och mor med grabbarna med varsin kavel i hand och vår egengjorda pepparkaksdeg och årets första pepparkaksbak tog form. julmusiken i bakgrunden är ett måste vid dessa tillfällen.
stort tack till dig mor för denna helg, vad vore jag och vår familj utan dej!? du är en fantastisk mor, mormor, vän, svärmor och levnadskamrat. TACK!

2 kommentarer:

  1. Tack för dessa fina ord. Det har bara varit roligt att ha de små älsklingarna hos mig och framför allt att lära känna Love lite mer och se vilken liten personlighet han är. Pepparkaksbaket var roligt har ju inte bakat pepparkakor sedan du var liten, det är alldeles för lite tid vi har att göra saker tillsammans, hoppas att vi kan göra julgodis ihop iår också.Det var så tomt i morse när jag inte fick någon mormorkram av Emil saknar er små älsklingar och även dej Sofia.
    Kram

    SvaraRadera
  2. nu hoppas vi på julgodis pyssel, vore jättemysigt!
    jag menar vartendaste litet ord jag skrivit.
    kram!

    SvaraRadera