tisdag 9 februari 2010

award

Tack så mycket!
Jag har fått denna award av Therese!
1. Jag är uppvuxen i den underbara sjöstaden Västervik, där jag bodde i samma i hus i närmare bestämt 18 år.
2. Jag har precis blivit medlem i viktväktarna, och satsar nu på ett sundare liv.
3. Jag har fått uppleva New York marathon, åtminstone sett på :)
4. Jag har ständig koll på hemnet
5. Jag älskar alla årstider, är oerhört tacksam för att leva i ett land som har fyra!
6. Jag har bestämt mig för att genomföra en halvklassiker detta år.önska mig lycka till :)
7. Jag har enligt mig själv de bästa vännerna och den finaste familj man kan tänka sig.
Kopiera awarden på din blogg
Länka till personen som tilldelat dig awarden
Berätta sju intressanta fakta om dig själv
Välj sju bloggare du vill tilldela denna awarden till
Länka till deras bloggar.
Lämna en kommentar i deras blogg
som talar om att de blivit tilldelade awarden

1 kommentar:

  1. Jag är ledsen gumman. men jag är inte så mycket för sådana här saker.

    SvaraRadera