lördag 6 februari 2010

toppen lördag

idag gick vi upp tidigt (som alla andra mornar :)) åt lite frukost, en riktig lördagsfrukost då vi satt länge till bords med rostat bröd och ägg. emil var superladdad, efter frukosten skulle vi ju till simhallen! sagt och gjort, vi åkte dit och hade jättemysigt hela familjen, måste säga att båda barnen är nog mer vilda än tama i bassängen.. underbart att se! själv tyckte jag det var lite jobbigt då det var ont om vass :(
på eftermiddagen fick vi fikagäster.. lollo o jonas kom hit efter att ha gjort ett tappert försök att åka lite långfärdsskridskor.. väldigt trevligt, jag förklarade för dem hur glad jag blir för spontanbesök så de kände sej nog väldigt välkomna :) fredrik åkte med dem in till lkpg eftersom det ikväll är dags för den årliga whiskymässan... så nu sitter jag här ensam.. trodde jag skulle tycka det var lite skönt men de tog inte många minuter efter att de åkt då jag kände att det inte alls var skönt utan bara tråkigt.. men nuså, barnen i säng och postkodmiljonären på tv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar