torsdag 18 februari 2010

vilka vänner...

.. jag är så lyckligt lottad! jag tror minsann att jag har världens bästa vänner.. ikväll har de överraskat mej med middag, vin och enormt trevligt sällskap. det bjöds på fisksoppa och en massa gottig frukt, nu är jag mätt och belåten och framförallt känner jag mej tipp topp.
vänner är de som verkligen förstår när man behöver lite uppmuntran.. jag har en tid känt mej lite nere, och allt runt omkring har bara varit för mkt. men nu börjar jag känna att jag är i fas och på fötter igen.. tack snälla ni för en supertrevligt kväll, ni är bara för bäst!

på tal om något annat så var jag på vv möte ikväll innan middagen.. en glad överraskning som jag knappt tror är sann men: jag hade gått ner 2,2kg sen förra veckan.. jiiiihaaa... nu är jag på väg mot mitt mål..

4 kommentarer:

  1. Hej vad det går vännen! Kämpa på du är så duktig! Kram Assie

    SvaraRadera
  2. Vilka vänner du har, dem ska du vara rädd om. Bra jobbat med vikten, fattar inte hur du kan ha ork och tänka på vad du äter när du har så mycket omkring dig. Hoppas att du och Fredrik får en helmysig fredagskväll (ps. försök att inte somna i soffan!!!!!!!!)

    SvaraRadera
  3. Fan, vad du är duktig! Kämpa på! kram kram

    SvaraRadera
  4. tack tack :) de känns bra, idag sa Fredrik till mej.. nu börjar det kännas på magen att det hänt nåt :)

    mamma: jag har de allra bästa vännerna!

    SvaraRadera