tisdag 23 februari 2010

snorig tenta..

idag har jag haft vad min lärare kallade en minitenta i form av en dugga.. minitenta var de ja! tjoho.. tyckte det var en av de större vi haft.. phu.. och så kallar de det så fint som för en dugga. tacka vet jag att fredrik varit hemma idag och tagit hand om barnen.. dagis ringde nämligen sent igår em och sa att Love inte var helt pigg.. plutten, när jag kom för att hämta hem honom hade han 39,5 i temp.. klart man inte är helt pigg då.. till skillnad från idag.. helt feberfri sen igårkväll, idag är tendenserna till att vara sjuk minimala. inget hostande och ingen feber bara lite snorande, men de tillhör väl denna tid på året. märkligt kan tyckas men imorgon kör vi på som vanligt med dagis, vardagen blir i sin ordning igen.. skönt!

ungefär såhär kände jag mej idag på fm under tiden duggan pågick.. tur att jag har mycket hår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar