fredag 12 februari 2010

kvällen till ära...

...kommer världens bästa mormor hit för att barnvakta så jag och min man kan gå på konsert, ingen mindre än thåström är det som entrar scenen, med johnossi som förband. kan det bli så mkt bättre? det ska bli riktigt gött o komma ut på nåt sköj efter en veckas instängdhet med sjuka barn! underbart! men idag är barnen friska, tjoho vad bra! och så måste jag passa på att skryta lite om vår natt, Love sov från 18.30 till 05.40 i sin säng utan mat.. fantastiskt!

1 kommentar:

  1. Mysigt att få komma till Rimforsa och tillbringa helgen. Men tyvärr blev det inget fredagsmys som Emil o Mormor skulle ha, Emil somnade i soffan när Love nattades. Så mormor tog en liten tupplur under kvällen också framför tvn. Emil hade bestämt att han skulle sova på madrassen i sitt rum och mormor i hans säng. Svag som man är fick Emil ligga på madrassen fast han sov när han blev uppburen, och jag själv vaknade av ett gappflabb i örat på natten när Fia kom hem och såg att jag sov i Emils säng.

    SvaraRadera