tisdag 16 februari 2010

ny dag, ny vecka..

denna vecka ska förhoppningsvis bli sista inskolningsveckan.. förra veckan gick till magsjukans förfogande så denna vecka borde väl iaf få tillhöra dagis? det hoppas jag verkligen på... tror att både jag, emil och love skulle må bra av att få det överstökat så vi alla kan "köra igång" på riktigt.. jaja jag peppar på det iaf...

söndag och måndag tillbringade jag och smågrabbarna i västervik, det var två bra dagar även om jag vissa stunder bara ville gömma mej eller kanske t.o.m. gräva ner mej.. snacka om att grabbarna kan vara både bästa vänner och framförallt värsta vänner.. och det tär.. fy, jag var så trött så trött igår.. men de är väl så.. livet är inte alltid en dans på rosor..

1 kommentar:

  1. Hoppas att du kan få lite lugn o ro den här veckan och du hinner med ditt skolarbete, du är för duktig. Synd bara att jag bor alldeles för långt bort för att kunna ta barnen någon efermiddag och du kan känna att du bara kan ta vara på dig själv lite grann, för det skulle du behöva.

    SvaraRadera