söndag 21 mars 2010

byggare bob is in da house

idag fick jag kläderna från me&I som jag beställt.. tidigare har jag köpt ett par bruna byxor till emil som han använt en hel del, denna gången beställde jag ett par likadana fast blå.. utan att jag tänkte på det var de snarlika snickarbyxor.. gissa om han var glad, när han såg dem bara ropade han rakt ut.. SNICKARBYXOR!! sen var dagen räddad några timmar framöver...med massa verktyg i fickorna fick vi allt i hela huset reparerat.. vi fick inte kalla han för emil här hemma utan han var byggare bob .. söte! han körde även en snickaredans för oss :)

1 kommentar:

  1. hälsa "byggare Bob" att han är så fin i sina
    snickarbyxor.
    Likaså att de rosa kycklingarn kommer att göra
    sig fint när gräset kommer upp.
    Love får väl också njuta
    Många kramar till er alla
    farmor

    SvaraRadera