tisdag 2 mars 2010

var dag

min dag ser slående likadan ut varje dag.. jag lämnar två barn på dagis varav ett gallskrikandes, jag pluggar, lagar mat, besöker några sidor som blivit måsten på nätet flera gånger om dagen, hämtar barn som inte vill åka hem från dagis, skottar lite snö, leker lite, äter mat, barnen somnar och jag och mannen har lite egentid.. tycker ni det låter spännande?

snart är det iaf helg och då ska jag iväg på lite party.. det ska kollas på ljus, det ska presenteras make up och det ska såklart drickas vin.. och allt detta i sällskap av vänner.. livet är väl ändå fantastiskt!

3 kommentarer:

  1. Hej
    Var läser du?
    Jag läser till lärare i Uppsala just nu och vill absolut jobba som fritidspedagog när jag är klar =) mvh rebeqqa@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. hej,

    jag läser på distans från karlstad universitet, KAU. 3,5 år.
    tror att fritidspedagog kan vara ett roligt yrke, tänk att få jobba med de små dagarna i ända :)

    en fråga bara, vem är du och hur har du hittat hit?

    SvaraRadera
  3. Hej igen
    Jag googlade på fritidspedagog =)
    Ska byta studieort i höst och läsa på distans mot Karlstad jag med. Lärare:fritidshem. Kan vara intressant att höra om utbildningen =)
    Maila mej om du vill, adress ovan. Mvh

    SvaraRadera