tisdag 30 mars 2010

hemma

nu har jag återigen landat i mitt hem, underbart! borta bra men hemma bäst.. har nu ikväll kommit hem efter två innedagar på karlstads universitet. vi har haft kursavslut och kursintroduktion och så har vi dessutom haft lite rollspel där vi bland annat presenterade ett föräldramöte där resterande klass var klassens föräldrar, en väldigt rolig uppgift måste jag säga.. under en grupps presentation blev jag full av skratt, den så kallade specialpedagogen uttryckte sej.. "denna eleven behöver möe stö" tihi.. tänk vad roligt det är med dialekter.. mycket stöd skulle ju jag ha uttryckt det.. tss..
hur som helst så var det väldigt gott att komma hem till de små grynen igen.. nybadade och fina kom det två nakenfisar och mötte mej i dörren.. hem ljuva hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar